Panduan Pencerahan

PANDUAN UNTUK MEMPERCEPATKAN PROSES PENCERAHAN
/PENGAMBILAN GLUTA PRIME/GLOWZ/GLOWZ STAR

1. Sebelum mengambil glowz/gluta prime/glowz star  sila lakukan detox dahulu selama 3-5 hari. Proses detox boleh dilakukan dengan mengambil agen detox contohnya kinohimitsu tea, detox tea dll. Minum teh tersebut satu uncang satu malam sebelum tidur. Proses detox ini bertujuan untuk membung toksin yang sedia ada dalam badan untuk memudahkan penyerapan glowz/gluta prime/glowz star. Sesiapa yang mempunyai skin problem (etc:- jerawat dll) digalakan melakukan detox.
  
(Pengguna Glowz/Glowz Star)
2. Minum 1 sachet pagi semasa perut masih kosong selepas satu jam bolehlah mengambil sarapan dan 1 sachet malam sebelum tidur semasa perut kosong atau selepas makan malam sekurang-kurangnya 2 jam selepas makan.

(Jika memilih gabungan Gluta Prime dengan Glowz/Glowz Star)
3. Pagi semasa perut kosong minum Glowz/Glowz Star 1 Sachet selepas 1 jam baru ambil sarapan. Malam sebelum tidur  semasa perut kosong 1 biji Gulta + 500mg Vit C Non Acidic atau selepas 2 jam makan malam.

4. Jangan mengambil kopi, teh dan minuman berkefin.

5
. Minum banyak air kosong untuk membuang segala toksin dalam badan..sekurang-kurangnya 3-4 liter sehari kerana gulta yang terkandung dalam glowz/gluta prime/glowz star merupakan agen antioksida..jadi segala toksik akan dikeluarkan melalui air kencing.

6. Jangan amalkan produk utk menguruskan badan(yg mempunyai kesan membuang) kerana kandungan yg terkandung dalam produk tersebut akan mematikan fungsi gulta dalam badan. So sapa2 yang bercadang utk menguruskan badan jgn bimbang kerana dalam Glowz terdapat agen yang berfungsi utk membakar lemak (fat Burner) dalam badan. Dimana Glowz juga akan mengurangkan rasa lapar.